The Skipper 20,609 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Yeah... You live in Cardiff or birmingham?My family lives in Cardiff but I go to Birmingham University so I'm located in Birmingham atm! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hutcho 8,443 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 My family lives in Cardiff but I go to Birmingham University so I'm located in Birmingham atm!Oh ok fair enough. My sister goes to Cardiff uni, which is why I was asking lol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-in-me-Veins 4,067 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 you changed that Avatar?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rmpr 8,977 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Thank God you changed that Avatar! i was meaning to ask you who the hell that was because it was annoying as FUCK. That Guy's face just looked so....................Thanks, this makes me very happy! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Skipper 20,609 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Oh ok fair enough. My sister goes to Cardiff uni, which is why I was asking lol.Cardiff is a good uni, could've got in with my grades but just didn't want to go there because I wanted a change of scenery and more independence etc. What does she study? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-in-me-Veins 4,067 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Thanks, this makes me very happy!why who was he?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rmpr 8,977 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 why who was he?? It was me, just please stop. Not in a very good mood! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hutcho 8,443 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Cardiff is a good uni, could've got in with my grades but just didn't want to go there because I wanted a change of scenery and more independence etc. What does she study?She is doing a masters in music... The Skipper 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-in-me-Veins 4,067 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 It was me, just please stop. Not in a very good mood!Did I ever tell you how handsome that guy looked?? I mean he was rocking those shades!! Dinner on me friday night? Just me and you so we can sort this out in private? *cues music* E eu quero dizer isso do fundo do meu coração romper Sinto muito. Rmpr 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rmpr 8,977 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Did I ever tell you how handsome that guy looked?? I mean he was rocking those shades!! Dinner on me friday night? Just me and you so we can sort this out in private? *cues music* E eu quero dizer isso do fundo do meu coração romper Sinto muito.Yeah yeah, whatever! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-in-me-Veins 4,067 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Yeah yeah, whatever!*slides on knees* meu irmão de outra mãe! Como é que eu ia saber isso! Ninguém nunca colocar-se aqui. E a única razão que eu disse que era porque o seu rosto me lembra de um "amigo" que eu tinha e realmente odeio, e para sempre ainda odiá-lo para este dia. Mas porque eu sei que a sua personalidade, têm esses comentários com uma pitada de sal. Sinto muito. romper, você pode encontrá-lo em seu coração para me aceitar de volta como um amigo um dia? Podemos colocar isso para trás e começar de novo? x100. Rmpr 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rmpr 8,977 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 *slides on knees* meu irmão de outra mãe! Como é que eu ia saber isso! Ninguém nunca colocar-se aqui. E a única razão que eu disse que era porque o seu rosto me lembra de um "amigo" que eu tinha e realmente odeio, e para sempre ainda odiá-lo para este dia. Mas porque eu sei que a sua personalidade, têm esses comentários com uma pitada de sal. Sinto muito. romper, você pode encontrá-lo em seu coração para me aceitar de volta como um amigo um dia? Podemos colocar isso para trás e começar de novo? x100.Relax Anthony! I wasnt even mad or sad, you know me well enough dude. You know I like ya mate, just cant understand how you are a Jets fan, but whatever, lol.We need to play with headsets though, I always want to comment and then I go crazy because I never have it on! Blue-in-me-Veins 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rmpr 8,977 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 @Blue-in-me-Veins, did he get all the girls instead of you?I KNEW IT! Blue-in-me-Veins 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dion 2,476 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 *slides on knees* meu irmão de outra mãe! Como é que eu ia saber isso! Ninguém nunca colocar-se aqui. E a única razão que eu disse que era porque o seu rosto me lembra de um "amigo" que eu tinha e realmente odeio, e para sempre ainda odiá-lo para este dia. Mas porque eu sei que a sua personalidade, têm esses comentários com uma pitada de sal. Sinto muito. romper, você pode encontrá-lo em seu coração para me aceitar de volta como um amigo um dia? Podemos colocar isso para trás e começar de novo? x100.WOW! Google translate is really improving. It almost looks like you speak portuguese, hahaha. Blue-in-me-Veins 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-in-me-Veins 4,067 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Relax Anthony! I wasnt even mad or sad, you know me well enough dude. You know I like ya mate, just cant understand how you are a Jets fan, but whatever, lol.We need to play with headsets though, I always want to comment and then I go crazy because i never have it on! Eu entendo. Ouvindo essa voz sexy pode ser uma distração, às vezes, eu sei. A única razão que eu perdi essa última foi porque minha voz não estava soando da maneira que deveria. hahahaha sexta-feira. Seja lá. Para uma surra bunda grande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rmpr 8,977 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Eu entendo. Ouvindo essa voz sexy pode ser uma distração, às vezes, eu sei. A única razão que eu perdi essa última foi porque minha voz não estava soando da maneira que deveria. hahahaha sexta-feira. Seja lá. Para uma surra bunda grande.HAHAHAHAHAHA!I got to tell you, you sound like my father! LOOOOOOOL Blue-in-me-Veins 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-in-me-Veins 4,067 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 @Blue-in-me-Veins, did he get all the girls instead of you?I KNEW IT! É uma longa história. Irá dizer-lhe a companheira jantar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-in-me-Veins 4,067 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 WOW! Google translate is really improving. It almost looks like you speak portuguese, hahaha.Desculpe-me, mas o que é essa coisa Google Translate está falando? Não estou entendendo. Mas se é isso que traduz as coisas para burros mudos em línguas diferentes, sem que elas tenham de conhecer a língua, eu acho que muito desrespeitoso. Não só isso, alguém pode usá-lo, mas que iria me acusar de fazer isso também! Eu tenho dignidade em tudo o que eu digo e faço. Dion 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dion 2,476 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Desculpe-me, mas o que é essa coisa Google Translate está falando? Não estou entendendo. Mas se é isso que traduz as coisas para burros mudos em línguas diferentes, sem que elas tenham de conhecer a língua, eu acho que muito desrespeitoso. Não só isso, alguém pode usá-lo, mas que iria me acusar de fazer isso também! Eu tenho dignidade em tudo o que eu digo e faço. Google Translate is een instrument dat wordt gebruikt door de leugenaars die doen alsof ze andere talen spreken. TorontoChelsea, Blue-in-me-Veins, Stingray and 1 other 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rmpr 8,977 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 @, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts