Jump to content
Join Talk Chelsea and join in with the discussions! Click Here

Crunch Time


Shane

Recommended Posts

26/12/09 12:45 Birmingham City v Chelsea

28/12/09 15:00 Chelsea v Fulham

Two games that will be of massive importance in the title rayce. These are the two most important games of our season. If we win the league we will look at that point and say, Thats where we won it.

Anything less then 4 points and were in trouble.

Link to comment
Share on other sites

Time to get a grip, the last month has been unacceptable really, 4 points clear but should be 8. We have to stop giving the other teams chances to catch up. Easy to say, yes but we have been fucking up against pretty average teams and it's not been good enough. We'll never have a better chance to win this league, ever. Whilst the others are faltering, we have to keep winning games, simple.

These 2 games are huge, must win both and will win both.

Link to comment
Share on other sites

Agree 100%, the shit stops here. We've been lucky that when we dropped points other teams dropped them too. Its time to take the iniative and win games.

If we get 6 points we will win the league. These two games are more important than the Inter game.

Link to comment
Share on other sites

OK, December has been pretty shit for us, so need to find our form for Brimingham and Fulahm. I've seen far too many instances where we could have scored and we didn't. Need to pile on the pressure so that the opposition know we're not a soft target and that we mean business. Stop pussyfooting about and get the job done.

C'mon the Chels :blue scalf:

Link to comment
Share on other sites

Yeah, failed again today lol. It's funny tho, any other season we would say "Shit, we must win this game on Monday or we're fucked" but this season you still get the feeling that Man Utd, Arsenal and Liverpool (although they dont matter now) will just go and lose too. It's a strange season, we could win the league with like 75 points....

P.S Monday is a must win :P we have to go on a winning run of 4-5 games now because i fancy that if we do, we'll find ourselves in a great position like 8-10 points clear going on what the rest are doing.

Link to comment
Share on other sites

Yeah agree we must win on Monday against Fulham and continue straight into the New Year starting with Hull City away , Sunderland at Home, Birmingham at Home, Burnley away. Hardly tough games I would have thought, so no room for any slip ups. Just need to utilise the squad carefully and show that we are worthy of being top of the league.

Link to comment
Share on other sites

Come on Phill Brown its xmas!! :D or they'll do the usual do,loose to Man U,draw/beat us and then loose again afters

The Arsenal one pisses me off.When we beat them they were miles behind and now its 'oo they could contend for the title blah blah' and tbh they could..their next games,Pompy,Bolton twice which must be their game in hand...I hope!!Then we know where we stand.Then again them to of late havent been consident so hopfully that stay the same and they'll loose and we dont fuck up and volia

Yeh put this shit month behind us starting with a win Monday and get back on track!

Edited by Laylabelle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...