Jump to content
Join Talk Chelsea and join in with the discussions! Click Here

Mourinho will ruin Chelsea


Recommended Posts

Morinho has no clue what hes doin - hes chasing after glory days and it seems the idiot Roman is as well

why would we bring back a manager we sacked in the first place?

he can't even win at Real Madrid, I mean even I could win at Real Madrid look at their team

Another mistake from the dirty Rushan Abramovitch

#OutwithAbramovitch

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

but you just know hes gonna fuk it up

we need stronger players, i think we should look at bringing Crouch to the bridge we could get him on a free so we wouldnt have to use that dirty oil money

That's the most eviliest thing I've ever heard. Liek srsly, Crouch is so tall he wouldn't see our midgety trio, so you're trying to damage our chemistry?
Link to comment
Share on other sites

but you just know hes gonna fuk it up

we need stronger players, i think we should look at bringing Crouch to the bridge we could get him on a free so we wouldnt have to use that dirty oil money

urkel.gif

Hahahahahahaha. Genuinely made me laugh. Should we bring big sam in and play route 1 as well?

Link to comment
Share on other sites

urkel.gif

Hahahahahahaha. Genuinely made me laugh. Should we bring big sam in and play route 1 as well?

Sam won't leave he's assembled a Unit at Craven cottage

We need someone with experience i want to keep rafa but obvs thats not happening so we need i think Mark Hughes to challenge for title again

Link to comment
Share on other sites

well maybe not crouch because hes getting on a bit.

shola ameobi looks good for newcastle and would be relatively cheap could combine up with benayoun quite well IDK

Dude you've been playing too much Football manager, What happens in football manager, should remain in football manager. Hate to admit it, but Mikel once scored a screamer in my game ;_;

Link to comment
Share on other sites

Dude you've been playing too much Football manager, What happens in football manager, should remain in football manager. Hate to admit it, but Mikel once scored a screamer in my game ;_;

whats Football manager

Mikel is a worthless sack of crap we should sell him on straight swap for Eriksen i reckon at Ajax he would fit in well with their sistum

Link to comment
Share on other sites

whats Football manager

Mikel is a worthless sack of crap we should sell him on straight swap for Eriksen i reckon at Ajax he would fit in well with their sistum

I'm starting to like you, Omg :wub: . Anywho, How would you make Eriksen defend lol?

Link to comment
Share on other sites

Morinho has no clue what hes doin - hes chasing after glory days and it seems the idiot Roman is as well

why would we bring back a manager we sacked in the first place?

he can't even win at Real Madrid, I mean even I could win at Real Madrid look at their team

Another mistake from the dirty Rushan Abramovitch

#OutwithAbramovitch

Your avatar suits your intelligence.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...