Jump to content
Join Talk Chelsea and join in with the discussions! Click Here

The European Leagues & Competitions Thread V2


CHOULO19
 Share
Followers 6

Recommended Posts

grow up ... you don't have to like then ,, but show a little respect .. I would love to have Ronaldo playing for us and I wish Carlo

had never left

Nope, his signing of Torres has sent the club back for years.

Before anyone say Roman was in control of Torres signing is for some reason forgetting not only Carlo said he signed Torres but also forgetting Ray Wilkins words(numerous mentions). Ray Wilkins has been critical of the club so many times i don't see a reason for him to lie.

Congrats to Carlo, a wonderful person and gentleman deserves this night.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 20.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fuck yeah my home town team, first live Chelsea game for me since Chelsea Spurs in 2016! 

I live in England! Everyone here supporting Olympiakos too!

I'd 8-2 be a Barca fan right now

Posted Images

well played ATM. brilliant fight. and to achieve what they already have is immense.

congratulations to RM. maria and modric. the 2 players that have been their heart and soul.

What do you think about Real Madrid now? Are they chockers? Is PSG better? :wank2:

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Ronaldo is not overrated, he clearly wasn't not match fit; celebrating scoring in the Champions League final in the city where you grew up, in front of millions of national fans would mean the world to anyone. Bale's overall performance was poor, although he was there when it mattered and won the game for Real.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

What do you think about Real Madrid now? Are they chockers? Is PSG better? :wank2:

:lol: dint hear a peep out of you for 3 weeks when RM choked their way in la liga and now u come out to gloat.

arsenal won a trophy too, means they are not chokers??

Link to post
Share on other sites

Such a cruel way to end a memorable run Atletico had this season.

Fuck knows where the 5 minutes of added time came from, Atletico showed blatant signs of fatigue after their game at the Nou Camp last weak. Mentally and physically drained. They got to the final through team brilliance and hard work from an ambitious manager, whereas Madrid relied on individual brilliance the entire season. Such a shame. The fact Ronaldo cheered like that scoring from 12 yards out after doing fuck all for 100 minutes is well and truly an embarrassment. Happy for Carlo and DiMaria (who has been world class as of late)

Link to post
Share on other sites

Ridiculous celebration from Ronaldo.

How dare Ronaldo celebrate scoring his 17th Champions League goal of the season, a record, whilst simultaneously celebrating the winning of the Champions League itself, which also happened to be La Decima, which the club has been obsessing about for over a decade.

How dare he.

Fucking Real Madrid bastards, invested billions just score a fucking header in the dying minutes.

Even Bertrand and Kalou had a better performance in Munich than Cristiano and that overrated Welsh twat.

La Decima my ass. Worst team in history to win the Champions League.

LOL

-----------------

Some people have to learn how to give respect where it's deserved. A valuable asset in life.

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

This decima BS is so infalted by the fact that Real won the first 5 competitions whilst there was no real competition. IMO one should reset the counter to the time the CL was actually introduced in the 90ies. NO one gives a shit about what happened in the Stone Age.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

:lol: dint hear a peep out of you for 3 weeks when RM choked their way in la liga and now u come out to gloat.

arsenal won a trophy too, means they are not chokers??

For 3 weeks Real had nothing to play for! They lost La Liga way back when Barcelona beat them 4-3...

I just find it amazing how you cant even accept when you are wrong. Quite funny tbh!

KING CARLO RULEZ! :D

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

This decima BS is so infalted by the fact that Real won the first 5 competitions whilst there was no real competition. IMO one should reset the counter to the time the CL was actually introduced in the 90ies. NO one gives a shit about what happened in the Stone Age.

learn from history never ignore it , SOME people do care about the past .

Link to post
Share on other sites

learn from history never ignore it , SOME people do care about the past .

Nothing to do with history. Real haven't won the Champiosn league 10 times. There seldom are logical and right conclusion you draw from history.

Link to post
Share on other sites

Uruguay has won a legit world cup too, huh? Lol.

Don't try to ridicule people when you know what they mean.

And what do you mean ,, I have been watching football for 60 years and some kid tells me that only what he has seen matters.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

For 3 weeks Real had nothing to play for! They lost La Liga way back when Barcelona beat them 4-3...

I just find it amazing how you cant even accept when you are wrong. Quite funny tbh!

KING CARLO RULEZ! :D

:fainthv9::fainthv9::fainthv9:

RM 2-2 valencia,

valladolid 1-1 RM

celta vigo 2-0 RM

7 points dropped out of a possible 9 while knowing the fact that barca and/or ATM would drop points on the last day. also, they finished just 3 points off ATM, but u r definitely RIGHT in saying that they had nothing to play for. :lol::lol::lol::lol::lol::wank2::wank2:

they won the CL and congrats to them for that.but also remember we won the CL in probably the worst moment in the roman era. a lot goes down to luck, like today, like the bvb match, like the draws.

Link to post
Share on other sites

And what do you mean ,, I have been watching football for 60 years and some kid tells me that only what he has seen matters.

It's like saying SRR is the greatest ever. It was different back then. Or Willi Pep. There should be a asterisk or something.

Link to post
Share on other sites

How dare Ronaldo celebrate scoring his 17th Champions League goal of the season, a record, whilst simultaneously celebrating the winning of the Champions League itself, which also happened to be La Decima, which the club has been obsessing about for over a decade.

How dare he.

There wasn't anything wrong with Ronaldo celebrating his goal. It was a goal in the final and one in his home country after all but the way he celebrated it was kinda OTT. It wasn't THE decisive goal of the game and was an unimportant one but yet celebrated like it was.

Link to post
Share on other sites

It's like saying SRR is the greatest ever. It was different back then. Or Willi Pep. There should be a asterisk or something.

READ his post and think what he is saying

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...