test

Welcome to Talk Chelsea

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

Artandur

Members
  • Content count

    555
  • Joined

  • Last visited

  • Country

    Germany

Everything posted by Artandur

  1. 1. Kepa Arrizabalaga

    Kepa v De Gea 🧤 Clean sheets: 4 | 1 Save percentage: 78.26% | 64.1% Pass accuracy: 81.09% | 55.33%
  2. 10. Eden Hazard

    We do not. That was confirmed by the player and Max Eberl (sporting director at Gladbach) a while ago. Edit: Here‘s the confirmation, if that helps. http://m.spox.com/de/sport/fussball/bundesliga/1611/News/borussia-moenchengladbach-thorgan-hazard.html?utm_referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.de%2F
  3. 1. Kepa Arrizabalaga

    Surprised nobody is talking about him after yesterday. Think he had his most impressive game for us so far.
  4. Leon Bailey

    Nothing to see here. Kicker didnt write anything like it.
  5. 2. Antonio Rudiger

    Gotta love this guy
  6. Tiemoue Bakayoko

    lol he wasnt even that bad in this. If this enrages Gattuso that much he's gonna have some fun this season
  7. 5. Jorginho

    Its crazy. Even Alonso had more than 100. And Kovacic had 54 in half an hour..
  8. 17. Mateo Kovacic

    https://twitter.com/Squawka/status/1030884599923126272
  9. Abdul Rahman Baba

    Starts tonight.
  10. 17. Mateo Kovacic

    If he does not want to go back to madrid at all, which seems to be the case, i strongly doubt he'd agree to come for london for a year only to go somewhere entirely else after that. I'm gonna assume he stays for now.
  11. Kurt Zouma

    No, it was just a late announcement.
  12. Nabil Fekir

    He will present the world cup before the game
  13. 17. Mateo Kovacic

    Well they sold him to us for more than twice of what they had to pay to get him back, so you can hardly blame them...
  14. Mateo Kovacic

    The word „would“ kinda implies that its a hypothetical, ya know
  15. Mateo Kovacic

    God i hope we‘ll find out definitively in the announcement. I‘m not prepared for a year of journos guessing around like this.
  16. Mateo Kovacic

    It was speculated that real would want 60-70m €
  17. Thibaut Courtois

    Because he is going to be 32 this year and wants to stay anyways.
  18. Chelsea 0-0 Lyon

    Did we just win fekir? Is that how this works?
  19. Chelsea 0-0 Lyon

    Who is supposed to score goals in this squad.
  20. Chelsea 0-0 Lyon

    This is probably our best pair of CB‘s tbh.
  21. Mateo Kovacic

    yeah i agree, i dont think we'll sign a rw. I'm just saying the position is still an issue.
  22. Kepa Arrizabalaga

    Sounds good. Considering how our defense and midfield will probably line up, i'd be quite happy if we could skip right to the midfield in our build up play
  23. Kepa Arrizabalaga

    Somebody seen him play and can report how good he is with the ball at his feet?
  24. Mateo Kovacic

    Add RW to that list
  25. Nabil Fekir

    Funny to be linked with a player, because he is NOT coming to London.